Geoblog.pl    srilanka2009    Podróże    Sri Lanka 03.11.2009 - 19.11.2009    Pozdrowienia z dżungli

Pozdrowienia z dżungli

Sri Lanka
Sri Lanka, Dambulla

Więc...

Sri Lanka przywitała nas najpierw girlandami z kwiatów (nie wiedzieć, dlaczego były różowe:-) ) a następnie był deszcz.
Dzień pierwszy to właściwie tylko transfer do Colombo do hotelu. Hotel jak hotel, trzeba było cos wypić, jak to na wakacjach

Dzień drugi to znów transfer, tym razem wgłąb wyspy do miejscowości Dambulla (tzw. trójkąt historyczny, jeśli to cos komuś mówi). Po drodze zwiedziliśmy Dambulla i świątynię Buddy w jaskiniach z V wieku n.e.
Mieszkamy w hotelu, którego możecie nam śmiało pozazdrościć, jak sie mówi żargonem wyjebany w kosmos.
Na balkonie siedzą małpy, które są dokarmiane przez Macieja i nie chcą się do niego odczepić. Do tego również są obecne jaszczurki wszelkiej maści, które zjadają nadmiar różnego rodzaju insektów, a jest ich tutaj masakrycznie dużo, a nawet za dużo :-) no, ale w końcu to dżungla.
Hotel jest usytuowany w dżungli, przykuty do skały z widokiem na jezioro.
Polecamy oglądnie ww. hotelu na stronie pod tym linkiem. Zdjęcia i dźwięki nie kłamią, tutaj jest tak naprawdę
Polecamy http://www.heritancehotels.com/kandalama/
Musicie tu przyjechać!!!!!
W dniu dzisiejszym nasz przewodnik Malik zabrał nas do starożytnej stolicy Sri Lanki Anuradhapury gdzie zobaczyliśmy największą po piramidach budowle tzw. Dagode wpisana na listę UNESCO. Była to stolica od V p.n.e. do X n.e. i mieszkało w niej 2 mln ludzi.
Zobaczyliśmy również 13 metrowego Buddę wykutego z jednego kawałka skały tzw. Aukana Budda
Po obiedzie było juz tak gorąco ze podarowaliśmy sobie wejście po 1800 schodach i zobaczenie kolejnych świątyń, podobno takich samych "skorup" ;-)
No i tyle na dziś

P.S. Wszyscy kochają swoje Mamusie;-) i Tatusiów tez, oczywiście nie pomijając pozostałych członków rodziny i przyjacól, przyjaciól naszych przyjaciól, ich psy, koty itp itd. P.S. do P.S. Pisząc ten tekst wcale duzo nie wypiliśmy ;-) to juz może malaria, każdy chce zyc nawet malaria;-)

Marta
Marta - 2009-11-06 15:53
To widać, że świetnie się bawicie. :) Udanego pobytu w cudownym hotelu :) Pozdrawiam wszystkich :)
Babcia i rodzice również pozdrawiają :)

zonia
zonia - 2009-11-06 21:57
Witajcie wycieczkowicze!!! Zdjęcia przecudowne, czekamy na więcej.Bawcie się dobrze.
Nanusia prosi o jedną małpkę /ale taką bez "ząbków" /.
Pozdrowienia dla Wszystkich ! Rodzice.

Bląba
Bląba - 2009-11-08 04:10
To ja poproszę różowego kwiatka;))) Albo lepiej całą girlandę.

Kamila
Kamila - 2009-11-08 11:12
a mamusia mówiła, żeby małp nie karmić bo nie dadzą spokoju :) pozdrowienia i uściski :) aaaaa i ciocia z wujem też pozdrawiają :)

AlinaV
AlinaV - 2009-11-08 12:31
Alina jest w szoku! Bosko tam macie !!! Foty super tylko modeli/modelek brak !!! Pewnie z netu jakies :))) Nie jestem taka gupia !!! No i te malpki duzego !!! Eski nie wysylamy bo jak "doniosly wiesci" zeta piendziesiont do Azji. Ale Alina teskni i sciska Was monco !!!!!!! No to lece bo tipsiory mam ustawione !!

Piotr K
Piotr K - 2009-11-09 11:25
Czesć! To u nas szaruga i pochmurno a Wy zabawy z małpakami. To xchyba nie sa małpki Palikota?
Pozdrowienia dla wszystkich.

AlinaV
AlinaV - 2009-11-09 16:10
Hejka !!!!!! to znow ja!!! dawac mi tu szybko nowe foty bo jestem na glodzie! a ha bym zapomniala..:) u nas ciagle mgla, mgla mgla... to tak dla odmiany! Scisk od Aliny:)

Elżbieta Dzikowska
Elżbieta Dzikowska - 2009-11-09 19:51
Hej Party!
Pozdrawiamy z mglistej Ławicy i czekamy na więcej!!!